CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pages

Tuesday, September 13, 2011

A letter to my friend, an accident's victim

同班同学上个星期四因车祸入院

是印裔女生。。。

迎面被前方摩哆冲撞
父亲仅受轻伤
迎面而来的冲击力将她弹去马路
闯祸者逃之夭夭之时将她的脚碾成三截
当场不省人事

送往医院
家人被告知伤口被细菌感染
血管阻塞导致肺积水,脑部无法接收足够的氧气
陷入昏迷状态

朋友说都要去探望她
我想
不阻挡她的休息么??
算了
想法不同,说出来只会被认为冷血

当初朋友接获这个消息时当场飙泪
我却反应不过来,只觉厌烦
我还真的是怪咖啊 
接下来一整天情绪低落
有想哭的冲动
我忍了下来
没费多大力气

我也不准备在以后的日子里往悲伤沉沦
我总是最坚强的那一个
我知道的

world always full-filled with hope.
May god bless my friend, Keevani
Hope she wouldn't be suffered anymore
Life would be lacked of laughter without her
We would be sympathized  and sadness would  go through our life


Lastly,
All The BEST to my friend Keevani
Sincerely from Ze Nyn.

0 comments: